Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.psu.by/handle/123456789/354
Title: | Iнтравертаваныя i экстравертаваныя метады эстэтычнага выхавання у беларускай народнай педагогiцы: тэарэтычныя асновы вызначэння |
Authors: | Туболец, С. Р. |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Полоцкий государственный университет |
Citation: | Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки : научно-теоретический журнал. - Новополоцк : ПГУ, 2012. - № 7. - С. 17-23. |
Abstract: | Артыкул прысвечаны вывучэнню тэарэтычных асноў вызначэння інтравертаваных і экстравертаваных метадаў эстэтычнага выхавання ў беларускай народнай педагогіцы. Аўтар разглядае сродкі і метады беларускай народнай педагогікі, што традыцыйна ўжываліся ў эстэтычным выхаванні. У артыкуле прадстаўлена аўтарская класіфікацыя інтравертаваных і экстравертаваных метадаў эстэтычнага выхавання ў беларускай народнай педагогіцы згодна з накіраванасцю на ўнутраны або знешні духоўны ці матэрыяльны свет. Сукупнасць метадаў рэалізуецца праз сям’ю, мясцовую суполку жыхароў, калектыў аднагодкаў і працэс самавыхавання. Адзначаецца, што мэта інтравертаваных метадаў – далучыць асобу да свету прыгажосці праз развіцц? ўмення бачыць, адчуваць, успрымаць, разумець, ацэньваць, эстэтычна перажываць з’явы прыгажосці (іх адсутнасць). Спецыфічная рыса экстравертаваных метадаў – скіраванасць на фарміраванне ўменняў ствараць і захоўваць прыгажосць зносін, працы, творчасці, прыроды. |
Keywords: | Теория и методика воспитания интровертные методы народная педагогика |
URI: | https://elib.psu.by/handle/123456789/354 |
metadata.dc.rights: | open access |
Appears in Collections: | 2012, № 7 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.