Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/354
Title: Iнтравертаваныя i экстравертаваныя метады эстэтычнага выхавання у беларускай народнай педагогiцы: тэарэтычныя асновы вызначэння
Authors: Туболец, С. Р.
Issue Date: 2012
Publisher: Полоцкий государственный университет
Citation: Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки : научно-теоретический журнал. - Новополоцк : ПГУ, 2012. - № 7. - С. 17-23.
Abstract: Артыкул прысвечаны вывучэнню тэарэтычных асноў вызначэння інтравертаваных і экстравертаваных метадаў эстэтычнага выхавання ў беларускай народнай педагогіцы. Аўтар разглядае сродкі і метады беларускай народнай педагогікі, што традыцыйна ўжываліся ў эстэтычным выхаванні. У артыкуле прадстаўлена аўтарская класіфікацыя інтравертаваных і экстравертаваных метадаў эстэтычнага выхавання ў беларускай народнай педагогіцы згодна з накіраванасцю на ўнутраны або знешні духоўны ці матэрыяльны свет. Сукупнасць метадаў рэалізуецца праз сям’ю, мясцовую суполку жыхароў, калектыў аднагодкаў і працэс самавыхавання. Адзначаецца, што мэта інтравертаваных метадаў – далучыць асобу да свету прыгажосці праз развіцц? ўмення бачыць, адчуваць, успрымаць, разумець, ацэньваць, эстэтычна перажываць з’явы прыгажосці (іх адсутнасць). Спецыфічная рыса экстравертаваных метадаў – скіраванасць на фарміраванне ўменняў ствараць і захоўваць прыгажосць зносін, працы, творчасці, прыроды.
Keywords: Теория и методика воспитания
интровертные методы
народная педагогика
URI: https://elib.psu.by/handle/123456789/354
metadata.dc.rights: open access
Appears in Collections:2012, № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17-23.pdf226.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.