Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/354
Название: Iнтравертаваныя i экстравертаваныя метады эстэтычнага выхавання у беларускай народнай педагогiцы: тэарэтычныя асновы вызначэння
Авторы: Туболец, С. Р.
Дата публикации: 2012
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки : научно-теоретический журнал. - Новополоцк : ПГУ, 2012. - № 7. - С. 17-23.
Аннотация: Артыкул прысвечаны вывучэнню тэарэтычных асноў вызначэння інтравертаваных і экстравертаваных метадаў эстэтычнага выхавання ў беларускай народнай педагогіцы. Аўтар разглядае сродкі і метады беларускай народнай педагогікі, што традыцыйна ўжываліся ў эстэтычным выхаванні. У артыкуле прадстаўлена аўтарская класіфікацыя інтравертаваных і экстравертаваных метадаў эстэтычнага выхавання ў беларускай народнай педагогіцы згодна з накіраванасцю на ўнутраны або знешні духоўны ці матэрыяльны свет. Сукупнасць метадаў рэалізуецца праз сям’ю, мясцовую суполку жыхароў, калектыў аднагодкаў і працэс самавыхавання. Адзначаецца, што мэта інтравертаваных метадаў – далучыць асобу да свету прыгажосці праз развіцц? ўмення бачыць, адчуваць, успрымаць, разумець, ацэньваць, эстэтычна перажываць з’явы прыгажосці (іх адсутнасць). Спецыфічная рыса экстравертаваных метадаў – скіраванасць на фарміраванне ўменняў ствараць і захоўваць прыгажосць зносін, працы, творчасці, прыроды.
Ключевые слова: Теория и методика воспитания
интровертные методы
народная педагогика
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/354
Права доступа: open access
Располагается в коллекциях:2012, № 7

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17-23.pdf226.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.