Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/36735
Название: The impact of emotions on teaching listening comprehension competence
Авторы: Kunchevskaya, A.
Дата публикации: 2017
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Kunchevskaya, A. The impact of emotions on teaching listening comprehension competence / A. Kunchevskaya // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of IX Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, April 26-27, 2017 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. D. Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2017. - Part 1 : Humanities. - P. 109-111.
Аннотация: This paper gives an overview of the international research on emotions in learning and teaching. It addresses some theoretical and practical aspects. It reviews the results of the research examining the impact of emotions on teaching listening comprehension competence, as well as on the relation between emotions and instructional quality. In general, this article emphasizes the relevance of emotions for foreign language instruction, especially for teaching non-linguistic students.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/36735
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Humanities. 2017

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
109-111.pdf57.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.