Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/36798
Название: The role or parent-child relationship in the development of the personality of a preschool child
Авторы: Kliukina, D.
Zhukova, T.
Дата публикации: 2016
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Kliukina, D. The role or parent-child relationship in the development of the personality of a preschool child / D. Kliukina, T. Zhukova // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of VIII Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, April 27-28, 2016 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. D. Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2016. - Part 1 : Humanities. - P. 85-87.
Аннотация: One of the major problems of modern society is the upbringing of the younger generation. Parent-child relationship is a bilateral relationship which includes the feelings of parents towards a child and those of a child to parents. Special attention is paid to the peculiarities of their behavior, perception, understanding and assessment of each other. In this paper, we consider different parenting styles and types of child-parent relationship.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/36798
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Humanities. 2016

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
85-87.pdf62.82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.