Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/36875
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorTrokina, I.ru_RU
dc.contributor.authorKazakova, O.ru_RU
dc.date.accessioned2023-01-06T07:39:44Z-
dc.date.available2023-01-06T07:39:44Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationTrokina, I. The linguistic gimmicks of advertising / I. Trokina, O. Kazakova // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of VI Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, April 22-23, 2014 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. D. Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2014. - Part 1 : Humanities. - P. 50-53.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/36875-
dc.description.abstractThe article deals with the linguistic means of manipulation in press advertisements. The author highlights different types of persuasion used in advertising and main advertising techniques. Manipulation of linguistic means is viewed as a type of foregrounding at different language levels.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.titleThe linguistic gimmicks of advertisingru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.citation.spage50ru_RU
dc.citation.epage53ru_RU
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Humanities. 2014

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
50-53.pdf42.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.