Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/37410
Название: Distribution channels design and management on CJSC «Belgee» in domestic market
Авторы: Kalko, D.
Banzekulivaho Muhizi John
Дата публикации: 2016
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Kalko, D. Distribution channels design and management on CJSC «Belgee» in domestic market / D. Kalko, J. Banzekulivaho // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of IX Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, April 27-28, 2016 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. Dr. Dzmitry Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2016. - Part 2 : Economics. - P. 64-67.
Аннотация: The article presents the ways of delivery Geely cars from the manufacturer CJSC «BelGee» to the end customers in the Republic of Belarus. Also it describes dealer network «Geely» in Belarus and presents the supply chain of finished products CJSC «BelGee» from raw material supplier to the final consumer in the Republic of Belarus, also here is given a short statistic review of the «Geely» cars sales in the domestic market.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/37410
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2016

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
64-67.pdf151.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.