Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/37546
Название: Marketing of the football club: strategy of promotion on the market
Авторы: Shamrovich, A.
Matvienka, A.
Дата публикации: 2014
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Shamrovich, A. Marketing of the football club: strategy of promotion on the market / A. Shamrovich, A. Matvienka // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of IX Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, April 22-23, 2014 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. Dr. Dzmitry Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2014. - Part 2 : Economics. - P. 94-97.
Аннотация: This article is devoted to the marketing of a professional football club. In article we consider the main questions about specificity of sport marketing strategies and the principles of conduct of the leading football clubs in social media. Also we consider use of marketing principles on the example of football club "Barcelona".
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/37546
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2014

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
94-97.pdf66.92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.