Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/37570
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorRamanchuk, A.ru_RU
dc.contributor.authorMatvienka, A.ru_RU
dc.date.accessioned2023-01-20T07:56:16Z-
dc.date.available2023-01-20T07:56:16Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationRamanchuk, A. Marketing strategy development of Manchester United as the most influential football brand in the world / A. Ramanchuk, A. Matvienka // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of IX Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, April 22-23, 2014 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. Dr. Dzmitry Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2014. - Part 2 : Economics. - P. 160-163.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/37570-
dc.description.abstractThe article is devoted to the marketing policy of Manchester United football club. In the article the questions of sports brand, IPO and marketing strategies for the development of FC Manchester United are examined.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherПолоцкий государственный университетru_RU
dc.titleMarketing strategy development of Manchester United as the most influential football brand in the worldru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.citation.spage160ru_RU
dc.citation.epage163ru_RU
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2014

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
160-163.pdf72.33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.