Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/37570
Название: Marketing strategy development of Manchester United as the most influential football brand in the world
Авторы: Ramanchuk, A.
Matvienka, A.
Дата публикации: 2014
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Ramanchuk, A. Marketing strategy development of Manchester United as the most influential football brand in the world / A. Ramanchuk, A. Matvienka // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of IX Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, April 22-23, 2014 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. Dr. Dzmitry Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2014. - Part 2 : Economics. - P. 160-163.
Аннотация: The article is devoted to the marketing policy of Manchester United football club. In the article the questions of sports brand, IPO and marketing strategies for the development of FC Manchester United are examined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/37570
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2014

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
160-163.pdf72.33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.