Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/43867
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарановский, К. С.ru_RU
dc.contributor.authorСуханов, Н. И.ru_RU
dc.date.accessioned2024-04-19T06:19:55Z-
dc.date.available2024-04-19T06:19:55Z-
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationБарановский, К. С. Социально-экономическая роль малого предпринимательства / К. С. Барановский, Н. И. Суханов // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2004» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2005. – С. 5-6.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.psu.by/handle/123456789/43867-
dc.description.abstractSmall business is one of advanced posts of market economy. It is a basis for formation of middle class. Small business carries out a number of the important socio-economical functions. Small business requires state support and stimulationru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherМинск : БГУru_RU
dc.titleСоциально-экономическая роль малого предпринимательстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:НИР студентов

Files in This Item:
File SizeFormat 
5-6.pdf199.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.