Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.psu.by/handle/123456789/47996
Title: | Модель формирования у студентов ценностного отношения к библиотеке в условиях ее брендинга |
Authors: | Быстрова, Е. С. Bystrova, K. |
Other Titles: | Model of Students’ Value Attitude Formation Towards the Library in the Context of Its Branding |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Полоцкий государственный университет имени Евфросинии Полоцкой |
Citation: | Быстрова, Е. С. Модель формирования у студентов ценностного отношения к библиотеке в условиях ее брендинга / Е. С. Быстрова // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2025. - № 1(43). - С. 2-6. – DOI 10.52928/2070-1640-2025-43-1-2-6. |
Abstract: | Дано определение понятия «ценностное отношение студентов к библиотеке в условиях ее брендинга», выявлена его компонентная структура. Представлено содержание модели формирования у студентов ценностного отношения к библиотеке в условиях ее брендинга. Модель включает в себя организационный (целевой), содержательно-деятельностный и контрольно-результативный блоки. Обоснованы критерии и уровни сформированности у студентов ценностного отношения к библиотеке как бренду - низкий, средний и высокий. |
metadata.local.description.annotation: | The article defines the concept of “students’ value attitude towards the library in the context of its branding” and identifies its component structure. The content of the model of students' value attitude formation towards the library in the context of its branding is presented. The model includes organizational (target), content-activity and control-result blocks. The criteria and levels of students' value attitude formation towards the library as a brand are substantiated - low, medium and high. |
URI: | https://elib.psu.by/handle/123456789/47996 |
metadata.dc.rights: | open access |
metadata.dc.identifier.doi: | 10.52928/2070-1640-2025-43-1-2-6 |
Appears in Collections: | 2025, № 1 (43) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.