Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/16719
Title: Значение мульттерапии для развития эмоционального интеллекта и коррекции страхов у детей старшего дошкольного и младшего школьного возраста
Authors: Фруцкая, И. В.
Андреева, И. Н.
Issue Date: 2014
Publisher: Издательский центр БГУ
Citation: Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2013" / А. И. Жук (председатель) [и др.] .- Минск : Издательский центр БГУ, 2014. - С. 448.
Abstract: The paper presents the results of an experimental study of effectiveness of animation therapy for development of emotional intellect and the reduction of fear-level for children 5-7 years old
Keywords: НИРС 2013
Педагогика. Психология
Дети дошкольного возраста
Мульттерапия
эмоциональный интеллект
лауреаты конкурсов
URI: https://elib.psu.by/handle/123456789/16719
Appears in Collections:НИР студентов
Эмоциональный интеллект, эмоции, интеллект

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фруцкая_НИРС 2013.pdf109.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.