Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/29312
Название: Branding activities of residents of the Republic of Belarus as a marketing strategy
Авторы: Shunto, T.
Bogdanova, E.
Дата публикации: 2021
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Shunto, T. Branding activities of residents of the Republic of Belarus as a marketing strategy / T. Shunto, E. Bogdanova // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of XIII Junior Researchers’ Conference, Novopolotsk, May 17-21, 2021 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. Dr. Yury Holubeu [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2021. - Part 2 : Economics. - P. 40-42.
Аннотация: Brands characterize the lifestyle, the value system of an individual or group, reflecting and influencing social processes. The results of the brand value assessment show the effectiveness of branding in the organization. For the company, the presence of a brand is the basis of competitiveness and development in the market. This article analyses the branding activities of residents of the Republic of Belarus.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/29312
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
40-42.pdf597.27 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.