Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/29428
Название: Interaction of marketing and logistics in production and economic activities of the enterprise
Авторы: Paplauskaya, K.
Banzekulivaho Muhizi John
Дата публикации: 2020
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Paplauskaya, K. Interaction of marketing and logistics in production and economic activities of the enterprise / K. Paplauskaya, J. Banzekulivaho // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of XII Junior Researchers’ Conference, Novopolotsk, May 13-14, 2020 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. D. Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2020. - Part 2 : Economics. – P. 18-21.
Аннотация: The article dwells upon the economic essence of marketing and logistics, points out the interaction between these two concepts in ensuring the promotion of enterprise products on the market by linking the consumer, transport and supplier to a mobile, techno-technological and planned-economically coordinated system with subsequent increase in the efficiency of product sales and profitability of the enterprise as a whole.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/29428
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
18-21.pdf95.26 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.