Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/30388
Title: Этапы оценки маркетинговых рисков при планировании маркетинга на предприятии
Authors: Шавлюга, О. А.
Issue Date: 2020
Publisher: Харьков : Монограф
Citation: Шавлюга, О. А. Этапы оценки маркетинговых рисков при планировании маркетинга на предприятии / О. А. Шавлюга // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доповідей VΙΙΙ науково-практичної конференції з міжнародною участю (1 листопада 2019 р.). – Харьков : Монограф, 2019. – С. 182–183.
URI: https://elib.psu.by/handle/123456789/30388
Appears in Collections:Публикации в зарубежных изданиях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
182-183.pdf788.92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.