Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/32405
Title: Тэарэтыка-метадалагічныя асновы фарміравання асобасных кампетэнцый будучых педагогаў сродкамі адукацыйнай дзейнасці музея
Authors: Грынько, С. Д.
Grinko, S.
Other Titles: Theoretical and Methodological Fundamentals of Formation of Personal Competences of Future Teachers by Funds of Educational Activities of the Museum
Issue Date: 2022
Publisher: Полоцкий государственный университет
Citation: Грынько, С. Д. Тэарэтыка-метадалагічныя асновы фарміравання асобасных кампетэнцый будучых педагогаў сродкамі адукацыйнай дзейнасці музея / С. Д. Грынько // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2022. - № 7. - С. 2-7.
Abstract: Асвятляецца праблема падрыхтоўкі высокакваліфікаваных педагагічных кадраў. У якасці аднаго са шляхоў яе вырашэння прыводзіцца выкарыстанне адукацыйнай дзейнасці музея ў прафесійнай падрыхтоўцы будучых педагогаў, што забяспечвае фарміраванне іх асобасных кампетэнцый (каштоўнасна-сэнсавых, грамадзянска-патрыятычных, культуралагічных, здароўезберагальных, асобасна-развіццёвых), якія складаюць аснову грамадзянскасці, патрыятызму, гуманістычнай накіраванасці, а таксама здольнасці да самаадукацыі і самаразвіцця, запатрабаваных у сучасным грамадстве. Выяўляюцца метадалагічныя асновы выкарыстання сродкаў музея ў выхаванні і навучанні студэнтаў педагагічных спецыяльнасцей: падыходы (аксіялагічны, культуралагічны, асобасна арыентаваны, сістэмны, кампетэнтнасны) і прынцыпы іх рэалізацыі.
URI: https://elib.psu.by/handle/123456789/32405
metadata.dc.rights: open access
Appears in Collections:2022, № 7

Files in This Item:
File SizeFormat 
2-7.pdf229.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.