Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.psu.by/handle/123456789/32405
Title: | Тэарэтыка-метадалагічныя асновы фарміравання асобасных кампетэнцый будучых педагогаў сродкамі адукацыйнай дзейнасці музея |
Authors: | Грынько, С. Д. Grinko, S. |
Other Titles: | Theoretical and Methodological Fundamentals of Formation of Personal Competences of Future Teachers by Funds of Educational Activities of the Museum |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Полоцкий государственный университет |
Citation: | Грынько, С. Д. Тэарэтыка-метадалагічныя асновы фарміравання асобасных кампетэнцый будучых педагогаў сродкамі адукацыйнай дзейнасці музея / С. Д. Грынько // Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E, Педагогические науки. - 2022. - № 7. - С. 2-7. |
Abstract: | Асвятляецца праблема падрыхтоўкі высокакваліфікаваных педагагічных кадраў. У якасці аднаго са шляхоў яе вырашэння прыводзіцца выкарыстанне адукацыйнай дзейнасці музея ў прафесійнай падрыхтоўцы будучых педагогаў, што забяспечвае фарміраванне іх асобасных кампетэнцый (каштоўнасна-сэнсавых, грамадзянска-патрыятычных, культуралагічных, здароўезберагальных, асобасна-развіццёвых), якія складаюць аснову грамадзянскасці, патрыятызму, гуманістычнай накіраванасці, а таксама здольнасці да самаадукацыі і самаразвіцця, запатрабаваных у сучасным грамадстве. Выяўляюцца метадалагічныя асновы выкарыстання сродкаў музея ў выхаванні і навучанні студэнтаў педагагічных спецыяльнасцей: падыходы (аксіялагічны, культуралагічны, асобасна арыентаваны, сістэмны, кампетэнтнасны) і прынцыпы іх рэалізацыі. |
URI: | https://elib.psu.by/handle/123456789/32405 |
metadata.dc.rights: | open access |
Appears in Collections: | 2022, № 7 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.