Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/36611
Название: Formative assessment and its application in teaching English as a foreign language within fses in Russia
Авторы: Stepanova, N.
Polyakov, O.
Дата публикации: 2019
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Stepanova, N. Formative assessment and its application in teaching English as a foreign language within fses in Russia / N. Stepanova, O. Polyakov // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of XI Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, May 23-24, 2019 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. D. Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2019. - Part 1 : Humanities. - P. 108-110.
Аннотация: This article is about formative assessment in teaching foreign languages. It briefly describes historical evolution of assessment methods and shows how formative assessment satisfies new requirements of educational standards adopted in Russia for TEFL.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/36611
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Humanities. 2019

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
108-110.pdf77.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.