Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/36808
Название: The role of preschool institutions and family in the formation of children cognitive activity
Авторы: Rack, N.
Vayavodzina, S.
Дата публикации: 2016
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Rack, N. The role of preschool institutions and family in the formation of children cognitive activity / N. Rack, S. Vayavodzina // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of VIII Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, April 27-28, 2016 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. D. Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2016. - Part 1 : Humanities. - P. 103-106.
Аннотация: In this article we consider the problem of formation of cognitive activity of children of preschool age. The problem of cognitive activity has long attracted the attention of philosophers, psychologists, educators from Socrates to the present day. At present, the goal of education is to educate not only a creative, comprehensively developed person, but also a flexibly adjusted to ever-changing reality one, ready to learn entirely new fields and areas of activity. In this regard, the problem of studying and development of cognitive activity takes a special place, because cognitive activity is the key to the successful activity of children.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/36808
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Humanities. 2016

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
103-106.pdf100.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.