Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/37499
Название: Branding development at the enterprise
Авторы: Borisenok, J.
Дата публикации: 2015
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Borisenok, J. Branding development at the enterprise / J. Borisenok // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of IX Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, April 29-30, 2015 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. Dr. Dzmitry Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2015. - Part 2 : Economics. - P. 98-101.
Аннотация: The article is devoted to the actual problem of modern Belarusian companies – branding development. In the work, the author defines goals and objectives of the brand, analyzes Belarusian branding, and identifies problems of modern enterprises in branding development. The author pays special attention to the development and implementation of brand book in the company.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/37499
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2015

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
98-101.pdf73.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.