Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/37529
Название: Theoretical aspects of sales management in organization
Авторы: Vavilonskaya, V.
Belorusova, N.
Дата публикации: 2014
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Vavilonskaya, V. Theoretical aspects of sales management in organization / V. Vavilonskaya, N. Belorusova // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of IX Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, April 22-23, 2014 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. Dr. Dzmitry Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2014. - Part 2 : Economics. - P. 51-53.
Аннотация: The article is devoted to the problems solved in the process of marketing activity. It analyses the stages of sales management in the organization, which include: definition channels, the choice of intermediaries, business supplies, promotion and supervision of intermediaries. Under phase selection intermediaries we consider three strategies to reach the market – an intensive and selective distribution, exclusive distribution.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/37529
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2014

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
51-53.pdf57.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.