Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/45879
Название: Comprehensive approach to estimation of efficiency of internet advertising
Авторы: Serada, T.
Дата публикации: 2018
Издатель: Resekne: Rezekne Academy of Technologies
Библиографическое описание: Serada, T. Comprehensive approach to estimation of efficiency of internet advertising / T. Serada // International Student and Teacher Scientific-Practical Conference INDIVIDUAL. SOCIETY. STATE, Rezekne, 19-20 May, 2017 – Resekne: Rezekne Academy of Technologies, 2018. – P. 131-134.
Аннотация: For several years, the Internet as an advertising platform, leading in growth compared with any other media. This article examines key indicators of the effectiveness of advertising campaigns on the Internet. The study proposes a number of measures aimed at a more complete and accurate assessment of the effectiveness of online advertising in modern conditions of the global computer network. Keywords: online advertising, the effectiveness of online advertising, communication effectiveness, economic efficiency, comprehensive approach.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/45879
DOI: 10.17770/iss2017.3027
Располагается в коллекциях:Публикации в зарубежных изданиях

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
131-134.pdf601.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.