Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.psu.by/handle/123456789/24113
Title: Математическая модель рекламного агенства и двух конкурирующих фирм
Authors: Пастухов, Д. Ф.
Пастухов, Ю. Ф.
Голубева, О. В.
Ехилевский, С. Г.
Other Titles: Mathematical model of an advertising agency and two competing firms
Issue Date: 2017
Citation: ПГУ
Abstract: Аннотация: Приведена математическая модель экспансии фирмы с плохим качеством товара и рекламного агентства на фирму с высоким качеством товара. Возможны два режима блокировки и отток большей доли покупателей города от фирмы с хорошим качеством продукции – устойчивый фокус и устойчивый узел.: Abstract: A mathematical model of the expansion of a company with poor quality is given product and advertising agency for a firm with high quality product. Two possible blocking mode and outflow of a larger share of city buyers from a firm with good product quality - a steady focus and a steady knot
Keywords: Методы оптимизации (дисциплина)
Численные методы в инженерных расчетах (дисциплина)
URI: https://elib.psu.by/handle/123456789/24113
Appears in Collections:Методы оптимизации (1-98 01 01) 3к5с



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.