Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.psu.by/handle/123456789/30150
Название: Estimation of the efficiency of internet-user interaction with advertising information
Авторы: Serada, G.
Belorusova, N.
Дата публикации: 2019
Издатель: Полоцкий государственный университет
Библиографическое описание: Serada, G. Estimation of the efficiency of internet-user interaction with advertising information / G. Serada, N. Belorusova // European and National Dimension in Research = Европейский и национальный контексты в научных исследованиях : electronic collected materials of XI Junior Researchers' Conference, Novopolotsk, May 23-24, 2019 : in 3 parts / Ministry of Education of Belarus, Polotsk State University ; ed. D. Lazouski [et al.]. - Novopolotsk : PSU, 2019. - Part 2 : Economics. - P. 133-136.
Аннотация: The article describes the factors affecting the effectiveness of network advertising, presents a pyramid of the formation of real buyers from visitors to the Internet site, key indicators for evaluating the effectiveness of Internet advertising. Yandex.Metrica and Google Analytics are considered as systems of statistics and analysis of website traffic. A number of activities are offered for more accurate assessment of the effectiveness of online advertising.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.psu.by/handle/123456789/30150
Располагается в коллекциях:European and National Dimension in Research. Economics. 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
133-136.pdf109.76 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.